Issue Date | Title | Author(s) |
2018 | Examination of perception of peers concerning individuals with special needs based on narrative expression | Gökbulut, Burak; Yeniasır, Mustafa; Гьокбулут, Бурак; Єнісір, Мустафа |
2017 | Implementation of Inclusion Into Ukrainian educational space | Balashova, О. V.; Балошова, О. В. |
2019 | Inclusive culture as a sign of humanization of the ukrainian society and personal and professional quality of a competitive teacher | Kichuk, Nadiya Vasylivna; Кічук, Надія Василівна |
2022 | Innovative Ways of Working with Parents who Educate Children with Special Needs | Лещій, Наталія Петрівна; Leshchii, Nataliia Petrovna; Shevchuk, V.; Галущенко, Вікторія Іванівна; Galushchenko, Viktoriya Ivanivna; Притиковська, Світлана Дмитрівна; Pritykovskaya, Svetlana Dmitrievnа; Kabelnikova, N.; Pyliaieva, N. |
2016 | Preparing future teachers for creating health preservation environment at primary schools in terms of inclusive education | Lavrenova, M. V.; Lalak, N. V.; Fenchak, L. M; Лавренова, Марія Василівна; Лалак, Н. В.; Фенчак, Л. М. |
2019 | Модель підготовки майбутніх учителів фізичної культури до індивідуальної роботи з учнями в умовах інклюзії | Щекотиліна, Наталя Федорівна; Shchekotylina, Natalia Fedorivna |
2023 | Організація психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у процесі спортивно-масових заходів | Пальшкова, Ірина Олександрівна; Palshkova, Iryna Oleksandrivna |
2020 | Оцінка компетентності студентів щодо викладання фізичної культури в інклюзивних класах | Форостян, Ольга Іванівна; Forostjan, Olha Ivanivna |
2014 | Педагогічні умови формування підготовленості майбутніх менеджерів освіти до управління знз в умовах інклюзії | Малік, Марина Валентинівна; Malik, Maryna Valentynivna; Малик, Марина Валентиновна |
2019 | Проблема виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах сім’ї та освітніх установ | Шиліна, Наталія Євгенівна; Schylina, Nataliia Evgenivna |
2023 | Професійна готовність студентів до викладання дисціплини «Фізична культура» в умовах інклюзивного середовища | Форостян, Ольга Іванівна; Forostjan, Olha Ivanivna |
2015 | Підготовка майбутніх менеджерів освіти до управління загальноосвітнім навчальним закладом в умовах інклюзії | Малік, Марина Валентинівна; Malik, Maryna Valentynivna |
2015 | Підготовка майбутніх менеджерів освіти до управління загальноосвітнім навчальним закладом в умовах інклюзії | Малік, Марина Валентинівна; Malik, Maryna Valentynivna |
2019 | Регіональний компонент дошкільної освіти Донеччини: виклики сучасності та шляхи їх вирішення | Стягунова, Ольга Олександрівна; Нікітюк, Катерина |
2014 | Спецкурс «Основи управління загальноосвітнім навчальним закладом в умовах інклюзії» як складова підготовки майбутніх менеджерів освіти | Малік, Марина Валентинівна; Malik, Maryna Valentynivna |
2023 | Спряженість властивостей особистості вихователів інклюзивних груп | Бринза, Ірина В’ячеславівна; Брынза, Ирина Вячеславовна; Brynza, Iryna Vyacheslavivna; Капля, Я. Г. |
2015 | Управління впровадженням педагогічних інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах інклюзивного типу | Романенко, Н.; Romanenko, N. |
2021 | Форми та методи інклюзивного навчання на уроках математики в початковій школі | Гордієнко, Тетяна Володимирівна; Дубровська, Лариса Олександрівна; Дубровський, Валерій Леонідович |
2023 | Формування інклюзивної компетентності майбутніх учителів фізичної культури у професійній підготовці | Шевченко, Максим Олександрович |
2023 | Формування інклюзивної компетентності майбутніх учителів фізичної культури як психолого-педагогічна проблема | Шевченко, М. |