Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18323
Title: Спряженість властивостей особистості вихователів інклюзивних груп
Authors: Бринза, Ірина В’ячеславівна
Брынза, Ирина Вячеславовна
Brynza, Iryna Vyacheslavivna
Капля, Я. Г.
Keywords: інклюзія
інклюзивна освіта
емпатія
стресостійкість
комунікативні здібності
організаційні здібності
inclusion
inclusive education
communication skills
organizational skills
stress resistance
empathy
Issue Date: 2023
Publisher: ФОП Бєлий А. Є.
Citation: Бринза І. В. Спряженість властивостей особистості вихователів інклюзивних груп / І. В. Бринза // Психологічний простір особистості в звичайних та надзвичайних умовах сучасності : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Психологія самоздійснення особистості : теорія, досвід, практика» (19–20 травня 2023 р.) / відп. ред. О. П. Саннікова. Одеса : ФОП Бєлий А. Є., 2023. – С. 45-52.
Abstract: У статті представлені результати кореляційного аналізу між показниками психологічних особливостей вихователів інклюзивних закладів, а саме: емпатійних здібностей, комунікативних і організаторських схильностей, стресостійкості і певного спектру рис особистості. Встановлені статистичні закономірності між більшістю показників, що вивчаються. The article presents the results of a correlation analysis between indicators of psychological characteristics of teachers of inclusive institutions, namely: empathic abilities, communicative and organizational tendencies, stress resistance and a certain spectrum of personality traits. Statistical regularities have been established between most of the studied indicators.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18323
Appears in Collections:Психологічний простір особистості в звичайних та надзвичайних умовах сучасності : Матеріали Всеукр. науково-практ. конф. «Психологія самоздійснення особистості: теорія, досвід, практика» ( 2023 р.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Brynza.pdf2.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.