Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6095
Title: Регіональний компонент дошкільної освіти Донеччини: виклики сучасності та шляхи їх вирішення
Other Titles: Региональный компонент дошкольного образования Донецкого региона: вызовы современности и пути их решения
The local component of Preschool Education in Donets region: challenges of modernity and ways of their solution
Authors: Стягунова, Ольга Олександрівна
Нікітюк, Катерина
Keywords: модерний педагогічний челендж
дитиноцентризм
національно-патріотичне виховання
інклюзія
інклюзивна освіта
сталий розвиток
modern pedagogical challenge
child-centrism
national patriotic education
inclusion
inclusive education
sustainable development
современный педагогический челлендж
ребенкоцентризм
национально-патриотическое воспитание
инклюзия
инклюзивное образование
устойчивое развитие
Issue Date: 2019
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Стягунова О. О. Регіональний компонент дошкільної освіти Донеччини: виклики сучасності та шляхи їх вирішення / О. О. Стягунова, К. Нікітюк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 3 (128). – С. 55-64.
Abstract: Стаття присвячена сучасним проблемам дошкільної освіти Донецького регіону. Представлено статистичну інформацію з питання розвитку мережі закладів дошкільної освіти Донецької області в період військової агресії – загальна кількість закладів у містах/районах, кількість дітей, охоплених дошкільною освітою, кількість дошкільних груп з пріоритетними напрямами розвитку, кількість закладів, що працюють у так званій «сірій зоні» та кількість дітей, які отримують дошкільну освіту в таких складних та небезпечних умовах, кадрове забезпечення тощо. Окремо представлено статистику щодо мови освітнього процесу в закладах дошкільної освіти регіону. The article is devoted to the modern issues of pre-school education in Donetsk region. The article presents the statistic information concerning the development of a network of pre-school education institutions in Donetsk region during the military aggression – the general number of institutions in the cities/regions, the number of children involved into pre-school education, the number of pre-school groups with prioritized ways of development, the number of institutions which operate in the so called “grey zone” and the number of children who get pre-school education in the designated institutions under dangerous conditions, staff assistance, etc. The statistical data concerning the language of the educational process in pre-school institutions of the region are separately represented in the article. Статья посвящена современным проблемам дошкольного образования Донецкого региона. Представлены статистическую информацию по вопросу развития сети учреждений дошкольного образования Донецкой области в период военной агрессии - общее количество заведений в городах / районах, количество детей, охваченных дошкольным образованием, количество дошкольных групп с приоритетными направлениями развития, количество заведений, работающих в так называемой «серой зоне »и количество детей, получающих дошкольное образование в таких сложных и опасных условиях, кадровое обеспечение и др. Отдельно представлены статистику по языку образовательного процесса в учреждениях дошкольного образования региона.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6095
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Styagunova Olga.pdf319.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.