Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6095
Назва: Регіональний компонент дошкільної освіти Донеччини: виклики сучасності та шляхи їх вирішення
Інші назви: The local component of Preschool Education in Donets region: challenges of modernity and ways of their solution
Автори: Стягунова, Ольга Олександрівна
Нікітюк, Катерина
Ключові слова: модерний педагогічний челендж
національно-патріотичне виховання
інклюзія
інклюзивна освіта
сталий розвиток
modern pedagogical challenge
child-centrism
national patriotic education
inclusion
inclusive education
sustainable development
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Стягунова О. О. Регіональний компонент дошкільної освіти Донеччини: виклики сучасності та шляхи їх вирішення / О. О. Стягунова, К. Нікітюк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 3 (128). – С. 55-64.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена сучасним проблемам дошкільної освіти Донецького регіону. Представлено статистичну інформацію з питання розвитку мережі закладів дошкільної освіти Донецької області в період військової агресії – загальна кількість закладів у містах/районах, кількість дітей, охоплених дошкільною освітою, кількість дошкільних груп з пріоритетними напрямами розвитку, кількість закладів, що працюють у так званій «сірій зоні» та кількість дітей, які отримують дошкільну освіту в таких складних та небезпечних умовах, кадрове забезпечення тощо. Окремо представлено статистику щодо мови освітнього процесу в закладах дошкільної освіти регіону. The article is devoted to the modern issues of pre-school education in Donetsk region. The article presents the statistic information concerning the development of a network of pre-school education institutions in Donetsk region during the military aggression – the general number of institutions in the cities/regions, the number of children involved into pre-school education, the number of pre-school groups with prioritized ways of development, the number of institutions which operate in the so called “grey zone” and the number of children who get pre-school education in the designated institutions under dangerous conditions, staff assistance, etc. The statistical data concerning the language of the educational process in pre-school institutions of the region are separately represented in the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6095
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Styagunova Olga.pdf319.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.