Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17982
Title: Організація психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у процесі спортивно-масових заходів
Authors: Пальшкова, Ірина Олександрівна
Пальшкова, Ирина Александровна
Palshkova, Iryna Oleksandrivna
Keywords: супровід
психолого-педагогічний супровід
діти з особливими освітніми потребами
спортивно-масовий захід
спортивно-масова робота
інклюзивне освітнє середовище
інклюзія
psychological and pedagogical support
support
children with special educational needs
sports-mass event
sports-mass work
inclusion
inclusive educational environment
Issue Date: 2023
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Пальшкова І. О. Організація психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у процесі спортивно-масових заходів // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky : наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2023. – № 3(144). – С. 136-141.
Abstract: Стаття присвячена актуальній проблемі організації психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у процесі спортивно-масових заходів. Мета статті полягає у розкритті особливостей організації психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у процесі спортивно-масових заходів. Завдання дослідження: виокремити систему ключових понять з проблеми дослідження та обґрунтувати їх сутність; з’ясувати особливості організації психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у процесі спортивно-масових заходів; схарактеризувати головні напрями та принципи психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у процесі спортивно-масових заходів. Розкрито сутність понять «супровід», «психолого-педагогічний супровід», «підтримка», «дитина з особливими освітніми потребами», «спортивно-масові заходи», «спортивно-масова робота». Визначено, що організація психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у процесі спортивно-масових заходів – це комплексна система занять, спрямованих на оздоровлення, виховання та розвиток дітей з особливими освітніми потребами за індивідуальною програмою для кожної дитини. З’ясовано особливості організації психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у процесі спортивно-масових заходів, на засадах індивідуального підходу, плануванні діяльності, додаткової професійної підготовки, а також контактів із фахівцями, які можуть надати відповідну допомогу дитині з особливими освітніми потребами під час заходу. Доведено, що якість організації психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у спортивно-масових заходах здебільшого визначається тим, наскільки реалізовано потенційні можливості та індивідуальні особливості дитини. Розкрито напрями (діагностика, корекція, консультування, реабілітація, підтримка, організація соціального середовища, організація проведення спортивно-масових заходів) та принципи (пріоритет інтересів та потреб дітей, які мають особливі освітні потреби; їхній безперервний супровід та мультидисциплінарність) психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у процесі спортивно-масових заходів. The article is devoted to the actual problem of organizing psychological and pedagogical support for children with special educational needs in the process of sports events. The purpose of the article is to reveal the features of the organization of psychological and pedagogical support for children with special educational needs in the process of sports events. The task of the study: to isolate the system of key concepts from the research problem and to justify their essence; find out the peculiarities of the organization of psychological and pedagogical support for children with special educational needs in the process of sports events; to characterize the main directions and principles of psychological and pedagogical support for children with special educational needs in the process of sports events. The essence of the concepts of "support," "psychological and pedagogical support," "support," "child with special educational needs," "sports events," "sports work." It is determined that the organization of psychological and pedagogical support for children with special educational needs in the process of sports events is a comprehensive system of classes aimed at improving, educating and developing children with special educational needs according to an individual program for each child. The features of the organization of psychological and pedagogical support for children with special educational needs in the process of sports events, on the basis of an individual approach, planning activities, additional professional training, as well as contacts with specialists who can provide appropriate assistance to a child with special educational needs during the event. It is proved that the quality of the organization of psychological and pedagogical support for children with special educational needs in sports events is mainly determined by the extent to which the potential opportunities and individual characteristics of the child are realized. Directions (diagnosis, correction, counseling, rehabilitation, support, organization of the social environment, organization of sports events) and principles (priority of interests and needs of children with special educational needs) are disclosed; their continuous support and multidisciplinary) psychological and pedagogical support of children with special educational needs in the process of sports events.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17982
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Palshkova Iryna.pdf283.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.