Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 71-80 of 101 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Наукові підходи та педагогічні принципи формування виконавсько-поліфонічних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі навчання гри на фортепіаноХань Ле; Han Le
2018Забезпечення позитивної мотивації студентів-іноземців до вивчення професійно спрямованої української мови як педагогічна умова формування україномовної професійно-комунікативної компетенції майбутніх іноземних фахівців технічних спеціальностейМосковчук, Наталья Николаевна; Московчук, Наталя Миколаївна; Moskovchuk, Natalya Mykolaivna
2018Робота із вторинними текстами як інструмент формування текстотвірної компетентності майбутніх судноводіївГульчук, Тетяна Михайлівна; Гульчук, Татьяна Михайловна; Gulchuk, Tatiana Mikhailovna
2018Зміст і компонентна структура емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтваГао Юань; Gao Yuan
2018Роль сучасних педагогічних технологій у формуванні професійних компетентностей студентів початкових курсів художньо-графічного факультетуСмичковська, Ольга Михайлівна; Smychkovska, Olga Mykhailivna; Смычковская, Ольга Михайловна; Лоза, Наталя Адольфівна; Лоза, Наталья Адольфовна; Loza, Natalia Adolfivna
2018Стимулювання самоорганізації методичного досвіду в майбутніх учителів музики в процесі фортепіанної підготовкиЛю, Сянь; Liu, Xuan
2018Інноваційні погляди В. Сухомлинського у контексті нової української школиЦибульська, Світлана Михайлівна; Цибульская, Светлана Михайловна
2018Сутність та структура підготовленості бакалаврів музичного мистецтва до формування аудіальної культури школярівРеброва, Олена Євгенівна; Реброва, Елена Евгеньевна; Rebrova, Olena Yevgenivna; Пань Сінюй; Пань Синюй; Pan Xing Yu
2018Методологічні засади підвищення пізнавальної активності майбутніх викладачів вокалуКьон, Наталя Георгіївна; Кен, Наталья Георгиевна; Юньжуй Чжу; Yunrui Zhu; Koehn, Natalya Georgiivna
2018Використання мовного портфоліо як засобу рефлексивного навчання інофонів у вищій школіБуднік, Анжела Олександрівна; Будник, Анжела Александровна; Budnik, Anzhela Olexandrivna