Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3961
Title: Наукові підходи та педагогічні принципи формування виконавсько-поліфонічних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі навчання гри на фортепіано
Other Titles: Scientific approaches and pedagogical principles aimed at the formation of performing polyphonic skills of the future musical art teachers in the process of learning how to play the piano
Authors: Хань Ле
Han Le
Keywords: виконавсько-поліфонічні уміння
майбутні учителі музики
гра на фортепіано
наукові підходи
педагогічні принципи
performing-polyphonic skills
future music teachers
playing the piano
scientific approaches
pedagogical principles
Issue Date: 2018
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Хань Ле. Наукові підходи та педагогічні принципи формування виконавсько-поліфонічних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі навчання гри на фортепіано / Хань Ле // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2018. — № 5. — С. 22-27.
Abstract: У статті актуалізовано проблему підвищення якості музично-виконавської підготовки майбутніх учителів музики. Розглянуто наукові підходи та презентовано педагогічно-методичні принципи формування найскладніших виконавсько-поліфонічних умінь гри на фортепіано. Визначено чинники, що впливають на розвиток такого типу вмінь. Обґрунтовано доцільність застосування компетентнісного, культурологічного, герменевтичного та стильового підходів. Показано їх взаємозв’язок, що уможливлює створення нелінійної організаційної методики формування виконавсько-поліфонічних умінь. Зазначено методологію, що сприяла визначенню основних педагогічно-методичних принципів. Генералізованими обрано стильовий підхід, а принципом − врахування генералізованої функції стильового підходу. The problem of improving the quality of music-performing training of the future Music teachers is actualized in the article. In this context, scientific approaches are considered and pedagogical methodical principles enabling the formation of the most complex skills of playing the piano ‒ executive-polyphonic ‒ are presented. On the basis of the selected factors influencing the development of this type of skills, the expediency of the use of the competence- based, culture-based, hermeneutic and style-centred approaches is substantiated.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3961
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf203.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.