Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3964
Title: | Методологічні засади підвищення пізнавальної активності майбутніх викладачів вокалу |
Other Titles: | Methodological principles of future singing teachers’ cognitive activity development |
Authors: | Кьон, Наталя Георгіївна Кен, Наталья Георгиевна Юньжуй Чжу Yunrui Zhu Koehn, Natalya Georgiivna |
Keywords: | магістранти музичного мистецтва викладач вокалу особистісно-діяльнісний підхід художньо-герменевтичний підхід компетентнісний підхід пізнавальна активність master degree musical art students singing teachers personality-activity based artistic-hermeneutic competence based scientific approaches |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Кьон Н. Г. Методологічні засади підвищення пізнавальної активності майбутніх викладачів вокалу / Н. Г. Кьон, Юньжуй Чжу // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2018. — № 6. — С. 60-63. |
Abstract: | У статті розглядаються актуальні питання підвищення пізнавальної активності магістрантів музичного мистецтва – майбутніх викладачів вокалу. Визначено суперечності, які існують між сучасними вимогами до підготовки фахівців вищої школи і недостатнім рівнем пізнавальної активності викладачів із постановки голосу; розглянуто комплекс суб’єктивних та об’єктивних чинників наявної суперечності; обґрунтовано методологічні підходи, враховано настановні положення, які мають сприяти розробленню методики підвищення рівня пізнавальної активності магістрантів музичного мистецтва – особистісно-діяльнісний, художньо-герменевтичний, компетентнісний. The article considers the topical issues of the development of cognitive activity of musical art master-degree students - future singing teachers as a condition for their successful preparation for the formation of vocal-performing skills in students of pedagogical music faculties. The purpose of the article is the substantiation of scientific approaches, the fundamental ideas of which should contribute to the development of a methodology for raising the level of future singing teachers’ cognitive activity. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3964 |
Appears in Collections: | 2018 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.