Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3964
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кьон, Наталя Георгіївна | - |
dc.contributor.author | Кен, Наталья Георгиевна | - |
dc.contributor.author | Юньжуй Чжу | - |
dc.contributor.author | Yunrui Zhu | - |
dc.contributor.author | Koehn, Natalya Georgiivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-18T12:43:25Z | - |
dc.date.available | 2019-09-18T12:43:25Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Кьон Н. Г. Методологічні засади підвищення пізнавальної активності майбутніх викладачів вокалу / Н. Г. Кьон, Юньжуй Чжу // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2018. — № 6. — С. 60-63. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3964 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються актуальні питання підвищення пізнавальної активності магістрантів музичного мистецтва – майбутніх викладачів вокалу. Визначено суперечності, які існують між сучасними вимогами до підготовки фахівців вищої школи і недостатнім рівнем пізнавальної активності викладачів із постановки голосу; розглянуто комплекс суб’єктивних та об’єктивних чинників наявної суперечності; обґрунтовано методологічні підходи, враховано настановні положення, які мають сприяти розробленню методики підвищення рівня пізнавальної активності магістрантів музичного мистецтва – особистісно-діяльнісний, художньо-герменевтичний, компетентнісний. The article considers the topical issues of the development of cognitive activity of musical art master-degree students - future singing teachers as a condition for their successful preparation for the formation of vocal-performing skills in students of pedagogical music faculties. The purpose of the article is the substantiation of scientific approaches, the fundamental ideas of which should contribute to the development of a methodology for raising the level of future singing teachers’ cognitive activity. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | магістранти музичного мистецтва | uk |
dc.subject | викладач вокалу | uk |
dc.subject | особистісно-діяльнісний підхід | uk |
dc.subject | художньо-герменевтичний підхід | uk |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk |
dc.subject | пізнавальна активність | uk |
dc.subject | master degree musical art students | uk |
dc.subject | singing teachers | uk |
dc.subject | personality-activity based | uk |
dc.subject | artistic-hermeneutic | uk |
dc.subject | competence based scientific approaches | uk |
dc.title | Методологічні засади підвищення пізнавальної активності майбутніх викладачів вокалу | uk |
dc.title.alternative | Methodological principles of future singing teachers’ cognitive activity development | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2018 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.