Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3964
Назва: Методологічні засади підвищення пізнавальної активності майбутніх викладачів вокалу
Інші назви: Methodological principles of future singing teachers’ cognitive activity development
Автори: Кьон, Наталя Георгіївна
Кен, Наталья Георгиевна
Юньжуй Чжу
Yunrui Zhu
Koehn, Natalya Georgiivna
Ключові слова: магістранти музичного мистецтва
викладач вокалу
особистісно-діяльнісний підхід
художньо-герменевтичний підхід
компетентнісний підхід
пізнавальна активність
master degree musical art students
singing teachers
personality-activity based
artistic-hermeneutic
competence based scientific approaches
Дата публікації: 2018
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Кьон Н. Г. Методологічні засади підвищення пізнавальної активності майбутніх викладачів вокалу / Н. Г. Кьон, Юньжуй Чжу // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2018. — № 6. — С. 60-63.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються актуальні питання підвищення пізнавальної активності магістрантів музичного мистецтва – майбутніх викладачів вокалу. Визначено суперечності, які існують між сучасними вимогами до підготовки фахівців вищої школи і недостатнім рівнем пізнавальної активності викладачів із постановки голосу; розглянуто комплекс суб’єктивних та об’єктивних чинників наявної суперечності; обґрунтовано методологічні підходи, враховано настановні положення, які мають сприяти розробленню методики підвищення рівня пізнавальної активності магістрантів музичного мистецтва – особистісно-діяльнісний, художньо-герменевтичний, компетентнісний. The article considers the topical issues of the development of cognitive activity of musical art master-degree students - future singing teachers as a condition for their successful preparation for the formation of vocal-performing skills in students of pedagogical music faculties. The purpose of the article is the substantiation of scientific approaches, the fundamental ideas of which should contribute to the development of a methodology for raising the level of future singing teachers’ cognitive activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3964
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf181.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.