Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2478
Назва: | Практико-орієнтовані завдання з математики як засіб формування позитивної навчальної мотивації учнів 5-6 класів |
Інші назви: | The practice-oriented tasks in mathematics as a form of positive learning motivation of pupils ingrades 5-6 |
Автори: | Насадюк, Т. О. |
Ключові слова: | практико-орієнтовані завдання 5-6 класи |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Насадюк Т. О. Практико-орієнтовані завдання з математики як засіб формування позитивної навчальної мотивації учнів 5-6 класів // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 96-98. |
Короткий огляд (реферат): | В статті розглянуто доцільність використання на уроках математики в 5-6 класах практико-орієнтованих завдань. В статье рассмотрена целесообразность использования на уроках математикив 5-6 классах практико-ориентированных заданий. In the articleconsidered the feasibility of using practice-oriented tasks while studying mathematics in grades 5-6. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2478 |
Розташовується у зібраннях: | Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Nasadiuk 2016.pdf | 389.41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.