Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2478
Title: | Практико-орієнтовані завдання з математики як засіб формування позитивної навчальної мотивації учнів 5-6 класів |
Other Titles: | The practice-oriented tasks in mathematics as a form of positive learning motivation of pupils ingrades 5-6 |
Authors: | Насадюк, Т. О. |
Keywords: | практико-орієнтовані завдання 5-6 класи |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Насадюк Т. О. Практико-орієнтовані завдання з математики як засіб формування позитивної навчальної мотивації учнів 5-6 класів // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 96-98. |
Abstract: | В статті розглянуто доцільність використання на уроках математики в 5-6 класах практико-орієнтованих завдань. В статье рассмотрена целесообразность использования на уроках математикив 5-6 классах практико-ориентированных заданий. In the articleconsidered the feasibility of using practice-oriented tasks while studying mathematics in grades 5-6. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2478 |
Appears in Collections: | Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nasadiuk 2016.pdf | 389.41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.