Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2478
Title: Практико-орієнтовані завдання з математики як засіб формування позитивної навчальної мотивації учнів 5-6 класів
Other Titles: The practice-oriented tasks in mathematics as a form of positive learning motivation of pupils ingrades 5-6
Authors: Насадюк, Т. О.
Keywords: практико-орієнтовані завдання
5-6 класи
Issue Date: 2016
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Насадюк Т. О. Практико-орієнтовані завдання з математики як засіб формування позитивної навчальної мотивації учнів 5-6 класів // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 96-98.
Abstract: В статті розглянуто доцільність використання на уроках математики в 5-6 класах практико-орієнтованих завдань. В статье рассмотрена целесообразность использования на уроках математикив 5-6 классах практико-ориентированных заданий. In the articleconsidered the feasibility of using practice-oriented tasks while studying mathematics in grades 5-6.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2478
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nasadiuk 2016.pdf389.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.