Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2478
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Насадюк, Т. О. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-16T11:55:44Z | - |
dc.date.available | 2019-07-16T11:55:44Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Насадюк Т. О. Практико-орієнтовані завдання з математики як засіб формування позитивної навчальної мотивації учнів 5-6 класів // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 96-98. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2478 | - |
dc.description.abstract | В статті розглянуто доцільність використання на уроках математики в 5-6 класах практико-орієнтованих завдань. В статье рассмотрена целесообразность использования на уроках математикив 5-6 классах практико-ориентированных заданий. In the articleconsidered the feasibility of using practice-oriented tasks while studying mathematics in grades 5-6. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | практико-орієнтовані завдання | uk |
dc.subject | 5-6 класи | uk |
dc.title | Практико-орієнтовані завдання з математики як засіб формування позитивної навчальної мотивації учнів 5-6 класів | uk |
dc.title.alternative | The practice-oriented tasks in mathematics as a form of positive learning motivation of pupils ingrades 5-6 | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nasadiuk 2016.pdf | 389.41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.