Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2478
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНасадюк, Т. О.-
dc.date.accessioned2019-07-16T11:55:44Z-
dc.date.available2019-07-16T11:55:44Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationНасадюк Т. О. Практико-орієнтовані завдання з математики як засіб формування позитивної навчальної мотивації учнів 5-6 класів // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 96-98.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2478-
dc.description.abstractВ статті розглянуто доцільність використання на уроках математики в 5-6 класах практико-орієнтованих завдань. В статье рассмотрена целесообразность использования на уроках математикив 5-6 классах практико-ориентированных заданий. In the articleconsidered the feasibility of using practice-oriented tasks while studying mathematics in grades 5-6.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпрактико-орієнтовані завданняuk
dc.subject5-6 класиuk
dc.titleПрактико-орієнтовані завдання з математики як засіб формування позитивної навчальної мотивації учнів 5-6 класівuk
dc.title.alternativeThe practice-oriented tasks in mathematics as a form of positive learning motivation of pupils ingrades 5-6uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nasadiuk 2016.pdf389.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.