Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1995
Назва: Priorities of tourism higher education advancement and acquiring foreign language communication abilities as a component of training specialists in Ukraine and Turkey
Інші назви: Пріоритети вдосконалення вищої освіти сфери туризму та формування іншомовних комунікативних вмінь як її невід’ємна частина підготовки фахівців в Україні та Туреччині
Автори: Vasylyshyna, N. M.
Василишина, Н. М.
Ключові слова: training
tourism education
English for specific purposes
foreign language communicative competence
skills
specialists
strategies
degrees
programs
професійна освіта
туристична освіта
англійська мова за професійним спрямуванням
іншомовна комунікативна компетентність
навички
фахівці
пріоритети
стратегії
ступені
програми
Дата публікації: 2016
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Vasylyshyna N. M. Priorities of tourism higher education advancement and acquiring foreign language communication abilities as a component of training specialists in Ukraine and Turkey /N. M. Vasylyshyna // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2016. – № 10. – С. 150 – 156.
Короткий огляд (реферат): The paper presents the current state, strategies and peculiarities of tourism higher education in Ukraine and Turkey.The necessity of adjusting educational standards to rapidly developing socio-economic processes is emphasised. Special attention is paid to the role of foreign language communicative competence as a necessary component of training specialists majoring in tourism.У статті розглядається сучасний стан, проблеми, стратегії і особливості вищої освіти туризму в Україні і Туреччині. Підготовка фахівців сфери туризму повинна відповідати сучасним реформам і соціальноекономічним процесам, які стрімко розвиваються. Тому мета дослідження полягала в аналізі особливостей, тенденцій, пріоритетів удосконалення та оновлення підготовки фахівців сфери туризму у вищих навчальних закладах України і Туреччини. Відповідно до поставленої мети дослідження, були виділені два завдання: поперше, вивчити стан систем вищої освіти в сфері туризму в Україні та Туреччині, і, по-друге, визначити чинники, принципи та пріоритети її вдосконалення. Наукова робота ґрунтувалася на теоретичних методах, зокрема: системний метод, аналіз, синтез, індуктивний та дедуктивний методи, які сприяли акцентуванню уваги на конкретних принципах, пріоритетах та особливостях систем вищої освіти в сфері туризму в Україні та Туреччині.На сьогодні, за результатами нашого наукового пошуку, пріоритетами удосконалення освітньої політики в обох країнах є: розвиток і впровадження національної освіти, поглиблення філологічної освіти (англійська мова), доступність отримання освіти та рівність у правах, система менеджменту якості освіти, безперервність освіти, фінансування освіти, розробка наукових досліджень, підвищення кваліфікації академічного персоналу, соціаль- не забезпечення, а також міжнародне співробітництво вищих навчальних закладах сфери туризму. До того ж, слід акцентувати увагу, що іншомовна професійна комунікативна компетентність майбутніх фахівців галузі туризму розглядається як невід’ємна частина підготовки у вищих навчальних закладах України і Туреччини. У рамках нашого дослідження, іншомовна професійна комунікативна компетентність майбутніх фахівців галузі туризму, як один із важливих пріоритетів освітньої політики, розглядається як поступове оволодіння вміннями використовувати англійську мову для досягнення комунікативних професійних цілей майбутніми фахівцями в сфері туризму. Результати наукового пошуку доводять, що в наш час були досягнуті значні позитивні результати діяльності вищих навчальних закладів сфери туризму в обох країнах. Однак, існує кілька загальних завдань і проблем на освітньо-кваліфікаційних рівнях «Бакалавр» і «Магістр» в Україні та Туреччині. Як наслідок, наступний вектор досліджень в галузі туризму вищої освіти може бути спрямований на аудит і сертифікацію навчальних програм, шляхи забезпечення фінансування, а також налагодження співпраці між туристичними програмами, галузевими партнерами та міжнародними університетами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1995
ISSN: 2311-8466
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vasylyshyna N. M..pdf654.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.