Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1995
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVasylyshyna, N. M.-
dc.contributor.authorВасилишина, Н. М.-
dc.date.accessioned2019-03-28T11:57:11Z-
dc.date.available2019-03-28T11:57:11Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationVasylyshyna N. M. Priorities of tourism higher education advancement and acquiring foreign language communication abilities as a component of training specialists in Ukraine and Turkey /N. M. Vasylyshyna // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2016. – № 10. – С. 150 – 156.uk
dc.identifier.issn2311-8466-
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1995-
dc.description.abstractThe paper presents the current state, strategies and peculiarities of tourism higher education in Ukraine and Turkey.The necessity of adjusting educational standards to rapidly developing socio-economic processes is emphasised. Special attention is paid to the role of foreign language communicative competence as a necessary component of training specialists majoring in tourism.У статті розглядається сучасний стан, проблеми, стратегії і особливості вищої освіти туризму в Україні і Туреччині. Підготовка фахівців сфери туризму повинна відповідати сучасним реформам і соціальноекономічним процесам, які стрімко розвиваються. Тому мета дослідження полягала в аналізі особливостей, тенденцій, пріоритетів удосконалення та оновлення підготовки фахівців сфери туризму у вищих навчальних закладах України і Туреччини. Відповідно до поставленої мети дослідження, були виділені два завдання: поперше, вивчити стан систем вищої освіти в сфері туризму в Україні та Туреччині, і, по-друге, визначити чинники, принципи та пріоритети її вдосконалення. Наукова робота ґрунтувалася на теоретичних методах, зокрема: системний метод, аналіз, синтез, індуктивний та дедуктивний методи, які сприяли акцентуванню уваги на конкретних принципах, пріоритетах та особливостях систем вищої освіти в сфері туризму в Україні та Туреччині.На сьогодні, за результатами нашого наукового пошуку, пріоритетами удосконалення освітньої політики в обох країнах є: розвиток і впровадження національної освіти, поглиблення філологічної освіти (англійська мова), доступність отримання освіти та рівність у правах, система менеджменту якості освіти, безперервність освіти, фінансування освіти, розробка наукових досліджень, підвищення кваліфікації академічного персоналу, соціаль- не забезпечення, а також міжнародне співробітництво вищих навчальних закладах сфери туризму. До того ж, слід акцентувати увагу, що іншомовна професійна комунікативна компетентність майбутніх фахівців галузі туризму розглядається як невід’ємна частина підготовки у вищих навчальних закладах України і Туреччини. У рамках нашого дослідження, іншомовна професійна комунікативна компетентність майбутніх фахівців галузі туризму, як один із важливих пріоритетів освітньої політики, розглядається як поступове оволодіння вміннями використовувати англійську мову для досягнення комунікативних професійних цілей майбутніми фахівцями в сфері туризму. Результати наукового пошуку доводять, що в наш час були досягнуті значні позитивні результати діяльності вищих навчальних закладів сфери туризму в обох країнах. Однак, існує кілька загальних завдань і проблем на освітньо-кваліфікаційних рівнях «Бакалавр» і «Магістр» в Україні та Туреччині. Як наслідок, наступний вектор досліджень в галузі туризму вищої освіти може бути спрямований на аудит і сертифікацію навчальних програм, шляхи забезпечення фінансування, а також налагодження співпраці між туристичними програмами, галузевими партнерами та міжнародними університетами.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjecttraininguk
dc.subjecttourism educationuk
dc.subjectEnglish for specific purposesuk
dc.subjectforeign language communicative competenceuk
dc.subjectskillsuk
dc.subjectspecialistsuk
dc.subjectstrategiesuk
dc.subjectdegreesuk
dc.subjectprogramsuk
dc.subjectпрофесійна освітаuk
dc.subjectтуристична освітаuk
dc.subjectанглійська мова за професійним спрямуваннямuk
dc.subjectіншомовна комунікативна компетентністьuk
dc.subjectнавичкиuk
dc.subjectфахівціuk
dc.subjectпріоритетиuk
dc.subjectстратегіїuk
dc.subjectступеніuk
dc.subjectпрограмиuk
dc.titlePriorities of tourism higher education advancement and acquiring foreign language communication abilities as a component of training specialists in Ukraine and Turkeyuk
dc.title.alternativeПріоритети вдосконалення вищої освіти сфери туризму та формування іншомовних комунікативних вмінь як її невід’ємна частина підготовки фахівців в Україні та Туреччиніuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vasylyshyna N. M..pdf654.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.