Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15463
Назва: Айдентика в контексті формування образу компанії
Автори: Орєхова, Олександра Констянтинівна
Ключові слова: айдентика
дизайн
символи з брендом
фірмова айдентика
логотипи
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Орєхова О. К. Айдентика в контексті формування образу компанії / О. К. Орєхова // Методологія та технологія сучасного філософського пізнання : збірник матеріалів VІ Міжнародної наукової конференції студентів, молодих вчених та науковців, присвяченої 30-річчю створення кафедри філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності та 205-річчю Університету Ушинського (Одеса, 20-21 травня 2022 року) / оргком. : А. В. Красножон, О. А. Копусь, Г. В. Музиченко, Є. В. Борінштейн. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 41-42.
Короткий огляд (реферат): Айдентика – це найефективніший спосіб виділитись серед конкурентів. Клієнт бачить ефектний образ, що запам'ятовується, добре продуманий фахівцями для компанії, відчуває позитивні емоції і транслює це позитивне сприйняття на ваш товар або послуги. Споживач починає асоціювати певні колірні рішення та символи з брендом – це робить товар упізнаваним. Так на практиці працює грамотно продумана та професійно реалізована айдентика.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15463
Розташовується у зібраннях:Методологія та технологія сучасного філософського пізнання (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Orekhova Larysa Ivanivna 2022.pdf1.61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.