Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15463
Title: Айдентика в контексті формування образу компанії
Authors: Орєхова, Олександра Констянтинівна
Keywords: айдентика
дизайн
символи з брендом
фірмова айдентика
логотипи
Issue Date: 2022
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Орєхова О. К. Айдентика в контексті формування образу компанії / О. К. Орєхова // Методологія та технологія сучасного філософського пізнання : збірник матеріалів VІ Міжнародної наукової конференції студентів, молодих вчених та науковців, присвяченої 30-річчю створення кафедри філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності та 205-річчю Університету Ушинського (Одеса, 20-21 травня 2022 року) / оргком. : А. В. Красножон, О. А. Копусь, Г. В. Музиченко, Є. В. Борінштейн. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 41-42.
Abstract: Айдентика – це найефективніший спосіб виділитись серед конкурентів. Клієнт бачить ефектний образ, що запам'ятовується, добре продуманий фахівцями для компанії, відчуває позитивні емоції і транслює це позитивне сприйняття на ваш товар або послуги. Споживач починає асоціювати певні колірні рішення та символи з брендом – це робить товар упізнаваним. Так на практиці працює грамотно продумана та професійно реалізована айдентика.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15463
Appears in Collections:Методологія та технологія сучасного філософського пізнання (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Orekhova Larysa Ivanivna 2022.pdf1.61 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.