Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15463
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОрєхова, Олександра Констянтинівна-
dc.date.accessioned2022-07-26T10:41:56Z-
dc.date.available2022-07-26T10:41:56Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationОрєхова О. К. Айдентика в контексті формування образу компанії / О. К. Орєхова // Методологія та технологія сучасного філософського пізнання : збірник матеріалів VІ Міжнародної наукової конференції студентів, молодих вчених та науковців, присвяченої 30-річчю створення кафедри філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності та 205-річчю Університету Ушинського (Одеса, 20-21 травня 2022 року) / оргком. : А. В. Красножон, О. А. Копусь, Г. В. Музиченко, Є. В. Борінштейн. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 41-42.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15463-
dc.description.abstractАйдентика – це найефективніший спосіб виділитись серед конкурентів. Клієнт бачить ефектний образ, що запам'ятовується, добре продуманий фахівцями для компанії, відчуває позитивні емоції і транслює це позитивне сприйняття на ваш товар або послуги. Споживач починає асоціювати певні колірні рішення та символи з брендом – це робить товар упізнаваним. Так на практиці працює грамотно продумана та професійно реалізована айдентика.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectайдентикаuk
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectсимволи з брендомuk
dc.subjectфірмова айдентикаuk
dc.subjectлоготипиuk
dc.titleАйдентика в контексті формування образу компаніїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Методологія та технологія сучасного філософського пізнання (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Orekhova Larysa Ivanivna 2022.pdf1.61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.