Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12237
Назва: Реклама як етнокультурна міфотворчість
Автори: Яремчук, О. В.
Ключові слова: етнокультурний міфотворчий потенціал особистості
сприйняття рекламного міфу
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Яремчук О. В. Реклама як етнокультурна міфотворчість / О. В. Яремчук // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 120-124.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто соціально-психологічнізакономірності й механізми актуалізації етнокультурного міфотворчого потенціалу особистості в процесі сприйняття рекламного міфу. The article analyzes socio-psychological laws and mechanisms of actualizing ethnocultural myth potential of personality in the process of perception of advertisement myth.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12237
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yaremchuk.pdf108.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.