Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12237
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯремчук, О. В.-
dc.date.accessioned2021-09-03T10:54:49Z-
dc.date.available2021-09-03T10:54:49Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЯремчук О. В. Реклама як етнокультурна міфотворчість / О. В. Яремчук // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 120-124.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12237-
dc.description.abstractРозглянуто соціально-психологічнізакономірності й механізми актуалізації етнокультурного міфотворчого потенціалу особистості в процесі сприйняття рекламного міфу. The article analyzes socio-psychological laws and mechanisms of actualizing ethnocultural myth potential of personality in the process of perception of advertisement myth.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectетнокультурний міфотворчий потенціал особистостіuk
dc.subjectсприйняття рекламного міфуuk
dc.titleРеклама як етнокультурна міфотворчістьuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yaremchuk.pdf108.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.