Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12237
Title: Реклама як етнокультурна міфотворчість
Authors: Яремчук, О. В.
Keywords: етнокультурний міфотворчий потенціал особистості
сприйняття рекламного міфу
Issue Date: 2010
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Яремчук О. В. Реклама як етнокультурна міфотворчість / О. В. Яремчук // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 120-124.
Abstract: Розглянуто соціально-психологічнізакономірності й механізми актуалізації етнокультурного міфотворчого потенціалу особистості в процесі сприйняття рекламного міфу. The article analyzes socio-psychological laws and mechanisms of actualizing ethnocultural myth potential of personality in the process of perception of advertisement myth.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12237
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yaremchuk.pdf108.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.