Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9235
Назва: | Холистическая парадигма образования как предмет философского анализа |
Автори: | Поплавская, Татьяна Николаевна Поплавська, Тетяна Миколаївна Poplavska, Tetiana Mykolaivna Кондрусева, Валентина Михайловна Кондрусєва, Валентина Михайлівна Kondruseva, Valentyna Mykhailivna |
Ключові слова: | философия холистическая парадигма образования образование система образования современное образование цели образования холистическое или целостное образование холистический подход целостное образование концепция ноосферного образования філософія холістична парадигма освіти освіта система освіти сучасна освіта мети освіти холістичне або цілісне утворення холістичний підхід цілісна освіта концепція ноосферної освіти philosophy holistic paradigm of education education education system modern education goals of education holistic or holistic education holistic approach holistic education noosphere education concept |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Поплавская Т. Н. Холистическая парадигма образования как предмет философского анализа / Т. Н. Поплавская, В. М. Кондрусєва // Перспективи. – 2012. – №2. – С. 96-98. |
Короткий огляд (реферат): | Рефлексия по поводу образования – одна из отличительных особенностей современной философии. Вызов ХХІ века, напрямую обращенный к образованию, состоит в том, чтобы пробудить естественные функции образования как важнейшей сферы познания, формирования, коррекции, а в необходимых случаях и преобразования менталитета как отдельной личности, так и социума в целом. Рефлексія з приводу освіти - одна з відмінних рис сучасної філософії. Виклик ХХІ століття, безпосередньо звернений до утворення, полягає в тому, щоб пробудити природні функції освіти як найважливішої сфери пізнання, формування, корекції, а в необхідних випадках і перетворення менталітету як окремої особистості, так і соціуму в цілому. Reflection on education is one of the hallmarks of modern philosophy. The 21st century challenge, directly addressing education, is to awaken natural functions of education as the most important sphere of cognition, formation, correction, and in necessary cases and the transformation of the mentality of both an individual and society as a whole. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9235 |
Розташовується у зібраннях: | 2012 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Poplavska. 2012.pdf | 314.34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.