Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9235
Назва: Холистическая парадигма образования как предмет философского анализа
Автори: Поплавская, Татьяна Николаевна
Поплавська, Тетяна Миколаївна
Poplavska, Tetiana Mykolaivna
Кондрусева, Валентина Михайловна
Кондрусєва, Валентина Михайлівна
Kondruseva, Valentyna Mykhailivna
Ключові слова: философия
холистическая парадигма образования
образование
система образования
современное образование
цели образования
холистическое или целостное образование
холистический подход
целостное образование
концепция ноосферного образования
філософія
холістична парадигма освіти
освіта
система освіти
сучасна освіта
мети освіти
холістичне або цілісне утворення
холістичний підхід
цілісна освіта
концепція ноосферної освіти
philosophy
holistic paradigm of education
education
education system
modern education
goals of education
holistic or holistic education
holistic approach
holistic education
noosphere education concept
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Поплавская Т. Н. Холистическая парадигма образования как предмет философского анализа / Т. Н. Поплавская, В. М. Кондрусєва // Перспективи. – 2012. – №2. – С. 96-98.
Короткий огляд (реферат): Рефлексия по поводу образования – одна из отличительных особенностей современной философии. Вызов ХХІ века, напрямую обращенный к образованию, состоит в том, чтобы пробудить естественные функции образования как важнейшей сферы познания, формирования, коррекции, а в необходимых случаях и преобразования менталитета как отдельной личности, так и социума в целом. Рефлексія з приводу освіти - одна з відмінних рис сучасної філософії. Виклик ХХІ століття, безпосередньо звернений до утворення, полягає в тому, щоб пробудити природні функції освіти як найважливішої сфери пізнання, формування, корекції, а в необхідних випадках і перетворення менталітету як окремої особистості, так і соціуму в цілому. Reflection on education is one of the hallmarks of modern philosophy. The 21st century challenge, directly addressing education, is to awaken natural functions of education as the most important sphere of cognition, formation, correction, and in necessary cases and the transformation of the mentality of both an individual and society as a whole.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9235
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Poplavska. 2012.pdf314.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.