Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9235
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоплавская, Татьяна Николаевна-
dc.contributor.authorПоплавська, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorPoplavska, Tetiana Mykolaivna-
dc.contributor.authorКондрусева, Валентина Михайловна-
dc.contributor.authorКондрусєва, Валентина Михайлівна-
dc.contributor.authorKondruseva, Valentyna Mykhailivna-
dc.date.accessioned2020-09-04T08:44:11Z-
dc.date.available2020-09-04T08:44:11Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПоплавская Т. Н. Холистическая парадигма образования как предмет философского анализа / Т. Н. Поплавская, В. М. Кондрусєва // Перспективи. – 2012. – №2. – С. 96-98.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9235-
dc.description.abstractРефлексия по поводу образования – одна из отличительных особенностей современной философии. Вызов ХХІ века, напрямую обращенный к образованию, состоит в том, чтобы пробудить естественные функции образования как важнейшей сферы познания, формирования, коррекции, а в необходимых случаях и преобразования менталитета как отдельной личности, так и социума в целом. Рефлексія з приводу освіти - одна з відмінних рис сучасної філософії. Виклик ХХІ століття, безпосередньо звернений до утворення, полягає в тому, щоб пробудити природні функції освіти як найважливішої сфери пізнання, формування, корекції, а в необхідних випадках і перетворення менталітету як окремої особистості, так і соціуму в цілому. Reflection on education is one of the hallmarks of modern philosophy. The 21st century challenge, directly addressing education, is to awaken natural functions of education as the most important sphere of cognition, formation, correction, and in necessary cases and the transformation of the mentality of both an individual and society as a whole.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectфилософияuk
dc.subjectхолистическая парадигма образованияuk
dc.subjectобразованиеuk
dc.subjectсистема образованияuk
dc.subjectсовременное образованиеuk
dc.subjectцели образованияuk
dc.subjectхолистическое или целостное образованиеuk
dc.subjectхолистический подходuk
dc.subjectцелостное образованиеuk
dc.subjectконцепция ноосферного образованияuk
dc.subjectфілософіяuk
dc.subjectхолістична парадигма освітиuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectсистема освітиuk
dc.subjectсучасна освітаuk
dc.subjectмети освітиuk
dc.subjectхолістичне або цілісне утворенняuk
dc.subjectхолістичний підхідuk
dc.subjectцілісна освітаuk
dc.subjectконцепція ноосферної освітиuk
dc.subjectphilosophyuk
dc.subjectholistic paradigm of educationuk
dc.subjecteducationuk
dc.subjecteducation systemuk
dc.subjectmodern educationuk
dc.subjectgoals of educationuk
dc.subjectholistic or holistic educationuk
dc.subjectholistic approachuk
dc.subjectholistic educationuk
dc.subjectnoosphere education conceptuk
dc.titleХолистическая парадигма образования как предмет философского анализаuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Poplavska. 2012.pdf314.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.