Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9235
Title: Холистическая парадигма образования как предмет философского анализа
Authors: Поплавская, Татьяна Николаевна
Поплавська, Тетяна Миколаївна
Poplavska, Tetiana Mykolaivna
Кондрусева, Валентина Михайловна
Кондрусєва, Валентина Михайлівна
Kondruseva, Valentyna Mykhailivna
Keywords: философия
холистическая парадигма образования
образование
система образования
современное образование
цели образования
холистическое или целостное образование
холистический подход
целостное образование
концепция ноосферного образования
філософія
холістична парадигма освіти
освіта
система освіти
сучасна освіта
мети освіти
холістичне або цілісне утворення
холістичний підхід
цілісна освіта
концепція ноосферної освіти
philosophy
holistic paradigm of education
education
education system
modern education
goals of education
holistic or holistic education
holistic approach
holistic education
noosphere education concept
Issue Date: 2012
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Поплавская Т. Н. Холистическая парадигма образования как предмет философского анализа / Т. Н. Поплавская, В. М. Кондрусєва // Перспективи. – 2012. – №2. – С. 96-98.
Abstract: Рефлексия по поводу образования – одна из отличительных особенностей современной философии. Вызов ХХІ века, напрямую обращенный к образованию, состоит в том, чтобы пробудить естественные функции образования как важнейшей сферы познания, формирования, коррекции, а в необходимых случаях и преобразования менталитета как отдельной личности, так и социума в целом. Рефлексія з приводу освіти - одна з відмінних рис сучасної філософії. Виклик ХХІ століття, безпосередньо звернений до утворення, полягає в тому, щоб пробудити природні функції освіти як найважливішої сфери пізнання, формування, корекції, а в необхідних випадках і перетворення менталітету як окремої особистості, так і соціуму в цілому. Reflection on education is one of the hallmarks of modern philosophy. The 21st century challenge, directly addressing education, is to awaken natural functions of education as the most important sphere of cognition, formation, correction, and in necessary cases and the transformation of the mentality of both an individual and society as a whole.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9235
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Poplavska. 2012.pdf314.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.