Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/319
Назва: Підготовка майбутніх учителів початкових класів до педагогічної взаємодії з батьками учнів
Інші назви: Training of future primary school teachers to pedagogical interaction with parents of students
Автори: Буздуган, Олена Анатоліївна
Buzdugan, Olena Anatoliivna
Ключові слова: педагогічна взаємодія
підготовка
готовність
майбутні вчителі початкових класів
учні
батьки
pedagogical interaction
training
readiness
future primary school teachers
pupils
parents
Дата публікації: 2013
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Підготовка майбутніх учителів початкових класів до педагогічної взаємодії з батьками учнів [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Олена Анатоліївна Буздуган; наук. кер. Т. Г. Жаровцева; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2013. – 233 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації вперше науково обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкових класів до педагогічної взаємодії з батьками учнів; розкрито сутність і структуру готовності майбутніх учителів початкових класів до педагогічної взаємодії з батьками учнів; визначено показники та якісні характеристики рівнів, розроблено модель та експериментальну методику підготовки майбутніх учителів початкових класів до педагогічної взаємодії з батьками учнів, що впроваджувалася поетапно. In the dissertation there have been firstly scientifically grounded the pedagogical conditions of training primary school teachers for pedagogical interaction with parents (providing positive motivation of primary school teachers for pedagogical interaction with parents, integration of disciplines in the professional training of future primary school teachers to working with parents, the use of potential pedagogical practice, training and independent work of students in pedagogical interaction with parents), essence and structure (intellectual-cognitive, value-motivational, operational-activity components) of readiness of future primary school teacher to pedagogical interaction with parents; parameters and qualitative characteristics of levels (high, medium, low) have been determined, the model and the experimental methods of preparation of primary school teachers for pedagogical interaction with parents has been developed and introduced step-by-step (cognitive, emotional-motivational practice-activity stages).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/319
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
БУЗДУГАН ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА .pdf2.94 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.