Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22386
Назва: | Moodle та Seesaw як інструменти науково-дослідної роботи здобувачів освіти в університетському середовищі |
Інші назви: | Moodle and Seesaw as tools for research work of students in the university environment |
Автори: | Мардарова, Ірина Костянтинівна Mardarova, Iryna Kostyantynivna Гуданич, Наталія Миколаївна Hudanych, Nataliia |
Ключові слова: | цифрові платформи Moodle Seesaw науково-дослідна робота здобувачів освіти університет digital platforms Moodle Seesaw research work of students university |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Одеса: КЗ «ОПФК |
Бібліографічний опис: | Мардарова І., Гуданич Н. Moodle та Seesaw як інструменти науково-дослідної роботи здобувачів освіти в університетському середовищі. // Традиційні та інноваційні підходи розвитку сучасної освіти в Україні : збірник наукових праць. - Одеса: КЗ «ОПФК», 2025. - С. 145–148. |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено порівняльний аналіз цифрових платформ Moodle та Seesaw як інструментів науково-дослідної роботи майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти в університетському середовищі. Розглянуто функціональні можливості кожної платформи, їхні переваги та недоліки в контексті організації освітнього процесу та організації науково-дослідницької роботи. Визначено, що Moodle забезпечує розширені можливості для управління освітнім контентом, тестування та взаємодії, тоді як Seesaw сприяє візуалізації освітніх досягнень та розвитку рефлексивних навичок студентів. На основі аналізу зроблено висновки щодо доцільності використання кожної з платформ у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти. The article carries out a comparative analysis of the digital platforms Moodle and Seesaw as tools for research work of future specialists of preschool education institutions in the university environment. The functionality of each platform, its advantages and disadvantages in the context of organising the educational process and research work are considered. It is determined that Moodle provides advanced features for managing educational content, testing and interaction, while Seesaw facilitates the visualisation of educational achievements and the development of students' reflective skills. Based on the analysis, conclusions are drawn about the feasibility of using each of the platforms in the training of future specialists in preschool education. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22386 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Moodle та Seesaw.pdf | 1.02 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.