Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22386
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМардарова, Ірина Костянтинівна-
dc.contributor.authorMardarova, Iryna Kostyantynivna-
dc.contributor.authorГуданич, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorHudanych, Nataliia-
dc.date.accessioned2025-06-16T08:33:50Z-
dc.date.available2025-06-16T08:33:50Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМардарова І., Гуданич Н. Moodle та Seesaw як інструменти науково-дослідної роботи здобувачів освіти в університетському середовищі. // Традиційні та інноваційні підходи розвитку сучасної освіти в Україні : збірник наукових праць. - Одеса: КЗ «ОПФК», 2025. - С. 145–148.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22386-
dc.description.abstractУ статті здійснено порівняльний аналіз цифрових платформ Moodle та Seesaw як інструментів науково-дослідної роботи майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти в університетському середовищі. Розглянуто функціональні можливості кожної платформи, їхні переваги та недоліки в контексті організації освітнього процесу та організації науково-дослідницької роботи. Визначено, що Moodle забезпечує розширені можливості для управління освітнім контентом, тестування та взаємодії, тоді як Seesaw сприяє візуалізації освітніх досягнень та розвитку рефлексивних навичок студентів. На основі аналізу зроблено висновки щодо доцільності використання кожної з платформ у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти. The article carries out a comparative analysis of the digital platforms Moodle and Seesaw as tools for research work of future specialists of preschool education institutions in the university environment. The functionality of each platform, its advantages and disadvantages in the context of organising the educational process and research work are considered. It is determined that Moodle provides advanced features for managing educational content, testing and interaction, while Seesaw facilitates the visualisation of educational achievements and the development of students' reflective skills. Based on the analysis, conclusions are drawn about the feasibility of using each of the platforms in the training of future specialists in preschool education.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherОдеса: КЗ «ОПФКuk
dc.subjectцифрові платформиuk
dc.subjectMoodleuk
dc.subjectSeesawuk
dc.subjectнауково-дослідна робота здобувачів освітиuk
dc.subjectуніверситетuk
dc.subjectdigital platformsuk
dc.subjectMoodleuk
dc.subjectSeesawuk
dc.subjectresearch work of studentsuk
dc.subjectuniversityuk
dc.titleMoodle та Seesaw як інструменти науково-дослідної роботи здобувачів освіти в університетському середовищіuk
dc.title.alternativeMoodle and Seesaw as tools for research work of students in the university environmentuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Moodle та Seesaw.pdf1.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.