Пошук


Поточні фільтри:



Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-9 зі 9.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Терміносистема формування соціально-побутових навичок у дошкільників із дитячим церебральним паралічемRomenska, Tamara Hryhorivna; Роменська, Тамара Григорівна
2019Діагностичні інструменти для дослідження мотиваційно- ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дошкільників із дитячим церебральним паралічемRomenska, Tamara Hryhorivna; Роменська, Тамара Григорівна
2017Соціально-побутові навички дошкільників із типовим розвитком та дитячим церебральним паралічем: теоретичні витоки та сучасні напрями дослідженняRomenska, Tamara Hryhorivna; Роменська, Тамара Григорівна
2016Особливості формування соціально-побутових навичок у дошкільників з типовим розвитком та з дитячим церебральним паралічемRomenska, Tamara Hryhorivna; Роменська, Тамара Григорівна
2015Проблема формування соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем: теоретичний аспектRomenska, Tamara Hryhorivna; Роменська, Тамара Григорівна
2017Interdisciplinary discourse in research of social and domestic skills among preschool children with infantile cerebral paralysisRomenska, Tamara Hryhorivna; Роменська, Тамара Григорівна
2017Особливості мотиваційно-ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічемRomenska, Tamara Hryhorivna; Роменська, Тамара Григорівна
2015Поняття "соціально-побутові навички" дошкільників із дитячим церебральним паралічем: міждисциплінарний аналіз проблеми дослідженняRomenska, Tamara Hryhorivna; Роменська, Тамара Григорівна
2014Формування мотиваційного компонента предметної діяльності в дітей третього року життя з дитячим церебральним паралічем засобами кондуктивної педагогікиRomenska, Tamara Hryhorivna; Роменська, Тамара Григорівна