Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18138
Title: Формування мотиваційного компонента предметної діяльності в дітей третього року життя з дитячим церебральним паралічем засобами кондуктивної педагогіки
Authors: Romenska, Tamara Hryhorivn
Роменська, Тамара Григорівна
Keywords: мотиваційний компонент
предметна діяльність
діти третього року життя
дитячий церебральний параліч
засоби кондуктивної педагогіки
Issue Date: 2014
Publisher: Вісник Інституту розвитку дитини
Citation: Роменська Т. Формування мотиваційного компонента предметної діяльності в дітей третього року життя з дитячим церебральним паралічем засобами кондуктивної педагогіки [Електронний ресурс] / Т. Роменська // Вісник Інституту розвитку дитини. Сер. : Філософія, педагогіка, психологія. - 2014. - Вип. 35. - С. 104-109.
Abstract: Стаття присвячена обґрунтуванню теоретико-методичних засад формування предметної діяльності засобами кондуктивної педагогіки. Авторкою в процесі реалізації мети статті застосовані теоретичні методи наукового пошуку: аналіз, порівняння, синтез, систематизація, узагальнення теоретичних результатів проблеми формування предметної діяльності в дітей третього року життя з дитячим церебральним паралічем. Теоретично обґрунтовано актуальність формування мотиваційного компонента предметної діяльності в дітей третього року життя з дитячим церебральним паралічем. Окреслено труднощі формування предметної діяльності в дітей третього року життя з дитячим церебральним паралічем, які зумовлені порушеннями їх локомоторних функцій і затримкою розвитку когніцій і мовлення. Визначено ключові складові елементи кондуктивної педагогіки, які включено в систему формування предметної діяльності в дітей третього року життя з дитячим церебральним паралічем.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18138
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Romenska.pdf301.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.