Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18135| Title: | Соціально-побутові навички дошкільників із типовим розвитком та дитячим церебральним паралічем: теоретичні витоки та сучасні напрями дослідження |
| Authors: | Romenska, Tamara Hryhorivna Роменська, Тамара Григорівна |
| Keywords: | дитячий церебральний параліч типовий розвиток дошкільники соціально-побутові навички інтегральні корекційно- реабілітаційні технології |
| Issue Date: | 2017 |
| Publisher: | Актуальні питання корекційної освіти |
| Citation: | Роменська Т. Г. Соціально-побутові навички дошкільників із типовим розвитком та дитячим церебральним паралічем: теоретичні витоки та сучасні напрями дослідження [Електронний ресурс] / Т. Г. Роменська // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 9(2). - С. 153-167. |
| Abstract: | У статті автором проаналізовано наукові розвідки щодо змістового наповнення поняття «соціально-побутові навички» у дошкільників із типовим розвитком та дитячим церебральним паралічем (далі ДЦП). У контексті компетентнісної та особистісно зорієнтованої парадигм освіти визначено сутнісні складники в структурі соціально-побутових навичок: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, праксеологічний та соціокультурний. Теоретично обґрунтовано необхідність імплементації міждисциплінарного підходу до проблеми формування соціально- побутових навичок у дошкільників із ДЦП. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18135 |
| Appears in Collections: | Кафедра теорії та методики дошкільної освіти |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Romenska.pdf | 770.08 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.