Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18135
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRomenska, Tamara Hryhorivna-
dc.contributor.authorРоменська, Тамара Григорівна-
dc.date.accessioned2023-11-01T11:48:08Z-
dc.date.available2023-11-01T11:48:08Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationРоменська Т. Г. Соціально-побутові навички дошкільників із типовим розвитком та дитячим церебральним паралічем: теоретичні витоки та сучасні напрями дослідження [Електронний ресурс] / Т. Г. Роменська // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 9(2). - С. 153-167.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18135-
dc.description.abstractУ статті автором проаналізовано наукові розвідки щодо змістового наповнення поняття «соціально-побутові навички» у дошкільників із типовим розвитком та дитячим церебральним паралічем (далі ДЦП). У контексті компетентнісної та особистісно зорієнтованої парадигм освіти визначено сутнісні складники в структурі соціально-побутових навичок: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, праксеологічний та соціокультурний. Теоретично обґрунтовано необхідність імплементації міждисциплінарного підходу до проблеми формування соціально- побутових навичок у дошкільників із ДЦП.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherАктуальні питання корекційної освітиuk
dc.subjectдитячий церебральний паралічuk
dc.subjectтиповий розвитокuk
dc.subjectдошкільникиuk
dc.subjectсоціально-побутові навичкиuk
dc.subjectінтегральні корекційно- реабілітаційні технологіїuk
dc.titleСоціально-побутові навички дошкільників із типовим розвитком та дитячим церебральним паралічем: теоретичні витоки та сучасні напрями дослідженняuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Romenska.pdf770.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.