Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18133
Title: Діагностичні інструменти для дослідження мотиваційно- ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дошкільників із дитячим церебральним паралічем
Authors: Romenska, Tamara Hryhorivna
Роменська, Тамара Григорівна
Keywords: мотиваційно-ціннісний компонент
соціально-побутові навички
потреби
мотиви
ціннісне ставлення
дошкільники
дитячий церебральний параліч
Issue Date: 2019
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Роменська Т. Г. Діагностичні інструменти для дослідження мотиваційно- ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дошкільників із дитячим церебральним паралічем / Т. Г. Роменська // Науковий журнал «Інноваційна педагогіка» с. 123-131
Abstract: Зазначено, що в умовах сьогодення важливим напрямом психолого-педагогічного супроводу становлення соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем є їх вивчення (діагностика). Вказується на актуальність у сучасному соціокультурному просторі розроблення інноваційного навчально- дидактичного забезпечення дослідження соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем. Обґрунтовано вибір інструмен- тарію діагностики соціально-побутових навичок у дошкільників із дитячим цере- бральним паралічем. Для з’ясування особли- востей становлення соціально-побутових навичок, а також визначення рівня їхньої сформованості визначено складники діа- гностики соціально-побутових навичок. Як основні складники (компоненти) діагностики соціально-побутових навичок визначено такі: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, праксеологічний, соціокультурний компоненти. Представлено модель конструкта «соціально-побутові навички дошкільників із ДЦП». У контексті компетентнісної та особистісно зорієнтованої парадигм освіти визначено сутнісні складники в структурі соціально-побутових навичок: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, праксеологічний і соціокультурний.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18133
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Romenska.pdf1.45 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.