Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18133
Назва: Діагностичні інструменти для дослідження мотиваційно- ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дошкільників із дитячим церебральним паралічем
Автори: Romenska, Tamara Hryhorivna
Роменська, Тамара Григорівна
Ключові слова: мотиваційно-ціннісний компонент
соціально-побутові навички
потреби
мотиви
ціннісне ставлення
дошкільники
дитячий церебральний параліч
Дата публікації: 2019
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Роменська Т. Г. Діагностичні інструменти для дослідження мотиваційно- ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дошкільників із дитячим церебральним паралічем / Т. Г. Роменська // Науковий журнал «Інноваційна педагогіка» с. 123-131
Короткий огляд (реферат): Зазначено, що в умовах сьогодення важливим напрямом психолого-педагогічного супроводу становлення соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем є їх вивчення (діагностика). Вказується на актуальність у сучасному соціокультурному просторі розроблення інноваційного навчально- дидактичного забезпечення дослідження соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем. Обґрунтовано вибір інструмен- тарію діагностики соціально-побутових навичок у дошкільників із дитячим цере- бральним паралічем. Для з’ясування особли- востей становлення соціально-побутових навичок, а також визначення рівня їхньої сформованості визначено складники діа- гностики соціально-побутових навичок. Як основні складники (компоненти) діагностики соціально-побутових навичок визначено такі: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, праксеологічний, соціокультурний компоненти. Представлено модель конструкта «соціально-побутові навички дошкільників із ДЦП». У контексті компетентнісної та особистісно зорієнтованої парадигм освіти визначено сутнісні складники в структурі соціально-побутових навичок: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, праксеологічний і соціокультурний.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18133
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Romenska.pdf1.45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.