Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18133
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRomenska, Tamara Hryhorivna-
dc.contributor.authorРоменська, Тамара Григорівна-
dc.date.accessioned2023-11-01T11:26:11Z-
dc.date.available2023-11-01T11:26:11Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationРоменська Т. Г. Діагностичні інструменти для дослідження мотиваційно- ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дошкільників із дитячим церебральним паралічем / Т. Г. Роменська // Науковий журнал «Інноваційна педагогіка» с. 123-131uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18133-
dc.description.abstractЗазначено, що в умовах сьогодення важливим напрямом психолого-педагогічного супроводу становлення соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем є їх вивчення (діагностика). Вказується на актуальність у сучасному соціокультурному просторі розроблення інноваційного навчально- дидактичного забезпечення дослідження соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем. Обґрунтовано вибір інструмен- тарію діагностики соціально-побутових навичок у дошкільників із дитячим цере- бральним паралічем. Для з’ясування особли- востей становлення соціально-побутових навичок, а також визначення рівня їхньої сформованості визначено складники діа- гностики соціально-побутових навичок. Як основні складники (компоненти) діагностики соціально-побутових навичок визначено такі: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, праксеологічний, соціокультурний компоненти. Представлено модель конструкта «соціально-побутові навички дошкільників із ДЦП». У контексті компетентнісної та особистісно зорієнтованої парадигм освіти визначено сутнісні складники в структурі соціально-побутових навичок: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, праксеологічний і соціокультурний.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectмотиваційно-ціннісний компонентuk
dc.subjectсоціально-побутові навичкиuk
dc.subjectпотребиuk
dc.subjectмотивиuk
dc.subjectціннісне ставленняuk
dc.subjectдошкільникиuk
dc.subjectдитячий церебральний паралічuk
dc.titleДіагностичні інструменти для дослідження мотиваційно- ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дошкільників із дитячим церебральним паралічемuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Romenska.pdf1.45 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.