Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18136| Title: | Особливості формування соціально-побутових навичок у дошкільників з типовим розвитком та з дитячим церебральним паралічем |
| Authors: | Romenska, Tamara Hryhorivna Роменська, Тамара Григорівна |
| Keywords: | дитячий церебральний параліч типовий розвиток дошкільник соціально- побутові навички навчально-методичне забезпечення |
| Issue Date: | 2016 |
| Publisher: | Наукові записки |
| Citation: | Особливості формування соціально-побутових навичок у дошкільників з типовим розвитком та з дитячим церебральним паралічем / Т. Г. Роменська // Наукові записки. Серія: педагогіка. – 2016. – № 3. - С. 175-182. |
| Abstract: | Проаналізовано теорію і практику формування соціально-побутових навичок у дітей з типовим розвитком і з дитячим церебральним паралічем. Розглянуто зміст навчально- розвиткових програм, розроблених на основі Державного базового компонента дошкільної освіти щодо формування соціально-побутових навичок у дошкільників із типовим розвитком. Розкрито зміст програм для дітей з особливими потребами (порушеннями функцій опорно-рухового апарату, розумовою відсталістю та затримкою психічного розвитку) стосовно питання формування соціально-побутових навичок у дошкільників із дитячим церебральним паралічем. Обґрунтовано необхідність розроблення сучасного програмового та навчально-методичного забезпечення формування соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку із дитячим церебральним паралічем. Розкрито авторське бачення змісту формування соціально-побутових навичок у дошкільників із дитячим церебральним паралічем згідно з принципами комплексності, інтеграції та на основі міждисциплінарного підходу. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18136 |
| Appears in Collections: | Кафедра теорії та методики дошкільної освіти |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Romenska.pdf | 517.66 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.