Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18139
Title: Поняття "соціально-побутові навички" дошкільників із дитячим церебральним паралічем: міждисциплінарний аналіз проблеми дослідження
Authors: Romenska, Tamara Hryhorivna
Роменська, Тамара Григорівна
Keywords: дитячий церебральний параліч
дошкільники
соціально- побутові навички
міждисциплінарний аналіз
Issue Date: 2015
Publisher: Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови
Citation: Роменська Т. Г. Поняття "соціально-побутові навички" дошкільників із дитячим церебральним паралічем: міждисциплінарний аналіз проблеми дослідження [Електронний ресурс] / Т. Г. Роменська // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2015. - Вип. 9. - С. 106-115.
Abstract: Стаття присвячена розгляду міждисциплінарності як методологічного принципу сучасного наукового пошуку щодо формування соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку із ДЦП. Розкрито метапредметне потрактування поняття «соціально-побутові навички». З’ясовано, що поняття соціально-побутові навички є інтегративним і тому може розглядатися із позиції міждисциплінарного підходу. Теоретично обґрунтовано сутнісний зміст поняття через його аналіз у лінгвістиці, культурології, соціології, у дошкільній корекційній педагогіці, дошкільній і спеціальній психології, реабілітології, соціальній педагогіці.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18139
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Romenska.pdf213.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.