Browsing by Subject advertising

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 9 of 9
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Власні назви будинків у сфері міської топоніміки: прагматичний аспектБоєва, Евеліна Володимирівна; Boieva, Evelina Volodymyrivna
2019Гламур як соціально-філософський феномен українського суспільстваСемко, Яна Сергіївна; Semko, Yana Serhiivna
2019Гламур як соціально-філософський феномен українського суспільстваСемко, Яна Сергіївна; Semko, Yana Serhiivna
2020Образ редактора сучасного глянцевого журналу як символ заможності й зовнішностіСлюсаренко, Марія Іванівна; Sliusarenko, Mariia Ivanivna
2015Політична реклама як джерело відкритої інформації в суспільствіБабіна, Валентина Олександрівна; Babina, Valentyna Oleksandrivna
2012Розвиток умінь виявляти негативні прояви інформаційних впливів у майбутніх фахівців інженерно-технічних спеціальностейВасиленко, О. П.; Vasilenko, О. P.
2020Соціальні механізми створення «зіркового» брендуСемко, Яна Сергіївна; Semko, Yana Serhiivna
2019Трансформація цінностей в умовах суспільства постмодернізмуОлейніков, Юрій Васильйович; Oleinikov, Yuryi Vasylyovych
2019Інтерв’ю з невластивою для журналістської форми функцієюСлюсаренко, Марія Іванівна; Sliusarenko, Mariia Ivanivna