Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6696
Title: Трансформація цінностей в умовах суспільства постмодернізму
Other Titles: Transformation of values in a society of postmodernism
Authors: Олейніков, Юрій Васильйович
Oleinikov, Yuryi Vasylyovych
Keywords: трансформаційні процеси
ціннісні орієнтації
transformational processes
value orientations
advertising
postmoder
Issue Date: 2019
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Олейніков Ю. В. Трансформація цінностей в умовах суспільства постмодернізму / Ю. В. Олейніков // Наукове пізнання: методологія та технології. - 2019. - №1. - С.83-89.
Abstract: В статті проаналізовані основні чинники трансформації ціннісних орієнтацій населення України,оскільки інтерес до дослідження цінностей зростає саме в перехідні періоди розвитку суспільства. Основна увага приділена ціннісним аспектам розвитку реклами в суспільстві постмодернізму. The article analyzes the main factors of the transformation of the value orientations of the Ukrainian population, since interest in the study of values grows precisely in the transitional periods of society's development. The main attention is paid to the value aspects of the development of advertising in society postmodernism.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6696
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Oleinykov.pdf770.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.