Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6696
Назва: Трансформація цінностей в умовах суспільства постмодернізму
Інші назви: Transformation of values in a society of postmodernism
Автори: Олейніков, Юрій Васильйович
Oleinikov, Yuryi Vasylyovych
Ключові слова: трансформаційні процеси
ціннісні орієнтації
transformational processes
value orientations
advertising
postmoder
Дата публікації: 2019
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Олейніков Ю. В. Трансформація цінностей в умовах суспільства постмодернізму / Ю. В. Олейніков // Наукове пізнання: методологія та технології. - 2019. - №1. - С.83-89.
Короткий огляд (реферат): В статті проаналізовані основні чинники трансформації ціннісних орієнтацій населення України,оскільки інтерес до дослідження цінностей зростає саме в перехідні періоди розвитку суспільства. Основна увага приділена ціннісним аспектам розвитку реклами в суспільстві постмодернізму. The article analyzes the main factors of the transformation of the value orientations of the Ukrainian population, since interest in the study of values grows precisely in the transitional periods of society's development. The main attention is paid to the value aspects of the development of advertising in society postmodernism.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6696
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oleinykov.pdf770.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.