Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4632
Title: Гламур як соціально-філософський феномен українського суспільства
Other Titles: Гламур как социально-философский феномен украинского общества
Glamor as a socio-philosophical phenomenon of Ukrainian society
Authors: Семко, Яна Сергіївна
Semko, Yana Serhiivna
Keywords: гламур
суб’єкти гламуру
механізми експансії гламуру
онтологія
типологія
цивілізаційні зміни
суспільство споживання
постіндустріальне суспільство
реклама
глянцевий журнал
glamor
subjects of glamor
mechanisms of glamor expansion
ontology
ypology
civilizational changes
society of consumption
post-industrial society
advertising
glossy magazine
гламур
субъекты гламура
механизмы экспансии гламура
онтология
типология
цивилизационные изменения
общество потребления
постиндустриальное общество
реклама
глянцевый журнал
Issue Date: 2019
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Семко Я. С. Гламур як соціально-філософський феномен українського суспільства : дис. ... канд. філос. наук : 09.00.03 / Яна Сергіївна Семко; наук. кер. Ю. А. Добролюбська; Державний заклад "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2019. – 218 с.
Abstract: Дослідження демонструє, що сучасний гламур являє собою феномен сучасного українського суспільства. В силу своєї універсальної природи він змінює структуру часу і простору сучасної людини, підпорядковуючи собі всі сфери життя. Репрезентації гламуру виходять за рамки приватного простору людини, який кожен може моделювати відповідно до своїх індивідуальних потреб і бажань. Гламур задає логіку розвитку в настільки різних сферах людської діяльності, як політика, економіка, мода, реклама, кіно, література. У дослідженні розкривається положення, що сучасний гламур проходив своє становлення та розвивався в триєдиному процесі глобалізації, урбанізаціі та ускладнення медійного простору. The study demonstrates that modern glamour is a phenomenon of modern Ukrainian society. Because of its universal nature, it changes the structure of time and space of modern people by subordinating all spheres of life. Representations of glamour go beyond a person's private space, which everyone can model according to their individual needs and desires. Glamour sets the logic of development in such different spheres of human activity as politics, economics, fashion, advertising, cinema, literature. Post-industrial society is a development phase of technogenic civilization, the main feature of which is the change of lifestyle. Knowledge, science, education, technological progress, and a comprehensive market have given a rise to a different way of thinking, an unprecedented increase in the market of consumption. This has caused the phenomenon of modern glamour. Glamour serves the market economy, provides security and inviolability to the capitalism of post-industrial society.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4632
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Glamor as a socio-philosophical.pdf1.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.