Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7337
Title: Соціальні механізми створення «зіркового» бренду
Other Titles: Social mechanisms for creating a "star" brand
Authors: Семко, Яна Сергіївна
Semko, Yana Serhiivna
Keywords: зірковий бренд
інформаційний простір
реклама
українське суспільство
star brand
information space
advertising
Ukrainian society
Issue Date: 2020
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Семко Я. С.Соціальні механізми створення «зіркового» бренду / Я. С. Семко // Історіосфера. Матеріали П’ятнадцятої наукової конференції викладачів, здобувачів вищої освіти та молодих учених Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : Ун-т Ушинського, 3-4 квітня 2020. – С. 55-60.
Abstract: Актуальність звернення до цієї теми зумовлена кількома причинами: необхідністю наукового опрацювання проблеми сприйняття людиною брендів як об’єктів соціального пізнання у контексті її споживчої поведінки. Бренди стали не лише своєрідними споживчими цінностями людства, але активними учасниками життя суспільства. Наявність брендів в Інтернеті має не лише вагоме інформаційно-комунікаційне значення, але й соціальне. . The urgency of addressing this topic is due to several reasons: we need to scientifically study the problem of human perception of brands as objects of social cognition in the context of its consumer behavior. Brands have become not only the peculiar consumer values ​​of humanity, but also active participants in society. The presence of brands on the Internet is not only important information and communication, but also social.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7337
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Semko Yana Serhiivna 2020.pdf8.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.