Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8534
Назва: Власні назви будинків у сфері міської топоніміки: прагматичний аспект
Інші назви: Proper names of houses in the field of urban toponymy: a pragmatic aspect
Автори: Боєва, Евеліна Володимирівна
Boieva, Evelina Volodymyrivna
Ключові слова: ойкодомоніми
топоніми
реклама
структурно-семантичні моделі
відапелятивна назва
відономастична назва
конотонім
онімізація
трансонімізація
oikodomonyms
toponyms
advertising
structural-semantic models
appellative-based names
otonomastic names
conotonym
onimization
transonymization
Дата публікації: 2020
Видавництво: Астропринт
Бібліографічний опис: Боєва Е. В. Власні назви будинків у сфері міської топоніміки: прагматичний аспект / Е. В. Боєва // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : Лінгвістичні науки : зб. наук. праць. – Одеса: Астропринт, 2020. – № 30. – С. 24-38.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена актуальній лінгвістичній проблемі — дослідженню феномена номінації сучасних будинків (ойкодомонімів), що щільно пов’язано із процедурою неймінгу як частиною рекламної стратегії. Сучасна реклама є тією частиною масової культури, яка подає інформацію про індивідуальні потреби людей, ґрунтуючись не лише на інформації про товар, а й на демонстрації тих переваг, які покупець отримає, придбавши саме цей товар. Актуальність проблеми пов’язана із активним застосуванням сучасних мовних, рекламних, маркетингових технологій майже в усіх сферах людської діяльності. Метою розвідки є здійснення комплексного якісного та кількісного дослідження ойкодомонімів м. Одеси з урахуванням їх структурно-семантичних особливостей; виокремлення критеріїв, принципів та мотивів номінації сучасних будинків. The article is devoted to a topical linguistic problem - the study of the phenomenon of nomination of modern houses (oikodomonyms), which is closely related to the naming procedure as part of the advertising strategy. Modern advertising is the part of mass culture that provides information about the individual needs of people, based not only on information about the product, but also on the demonstration of the benefits that the buyer will receive by purchasing this product. The urgency of the problem is associated with the active use of modern language, advertising, marketing technologies in almost all areas of human activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8534
Розташовується у зібраннях:2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Boieva Evelina Volodymyrivna 2020.pdf121.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.