Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8534
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБоєва, Евеліна Володимирівна-
dc.contributor.authorBoieva, Evelina Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2020-07-21T10:01:48Z-
dc.date.available2020-07-21T10:01:48Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБоєва Е. В. Власні назви будинків у сфері міської топоніміки: прагматичний аспект / Е. В. Боєва // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : Лінгвістичні науки : зб. наук. праць. – Одеса: Астропринт, 2020. – № 30. – С. 24-38.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8534-
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальній лінгвістичній проблемі — дослідженню феномена номінації сучасних будинків (ойкодомонімів), що щільно пов’язано із процедурою неймінгу як частиною рекламної стратегії. Сучасна реклама є тією частиною масової культури, яка подає інформацію про індивідуальні потреби людей, ґрунтуючись не лише на інформації про товар, а й на демонстрації тих переваг, які покупець отримає, придбавши саме цей товар. Актуальність проблеми пов’язана із активним застосуванням сучасних мовних, рекламних, маркетингових технологій майже в усіх сферах людської діяльності. Метою розвідки є здійснення комплексного якісного та кількісного дослідження ойкодомонімів м. Одеси з урахуванням їх структурно-семантичних особливостей; виокремлення критеріїв, принципів та мотивів номінації сучасних будинків. The article is devoted to a topical linguistic problem - the study of the phenomenon of nomination of modern houses (oikodomonyms), which is closely related to the naming procedure as part of the advertising strategy. Modern advertising is the part of mass culture that provides information about the individual needs of people, based not only on information about the product, but also on the demonstration of the benefits that the buyer will receive by purchasing this product. The urgency of the problem is associated with the active use of modern language, advertising, marketing technologies in almost all areas of human activity.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherАстропринтuk
dc.subjectойкодомонімиuk
dc.subjectтопонімиuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectструктурно-семантичні моделіuk
dc.subjectвідапелятивна назваuk
dc.subjectвідономастична назваuk
dc.subjectконотонімuk
dc.subjectонімізаціяuk
dc.subjectтрансонімізаціяuk
dc.subjectoikodomonymsuk
dc.subjecttoponymsuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectstructural-semantic modelsuk
dc.subjectappellative-based namesuk
dc.subjectotonomastic namesuk
dc.subjectconotonymuk
dc.subjectonimizationuk
dc.subjecttransonymizationuk
dc.titleВласні назви будинків у сфері міської топоніміки: прагматичний аспектuk
dc.title.alternativeProper names of houses in the field of urban toponymy: a pragmatic aspectuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Boieva Evelina Volodymyrivna 2020.pdf121.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.