Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/753| Назва: | Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи з молодшими школярами девіантної поведінки | 
| Автори: | Чусова, Ольга Миколаївна Chusova, Olga Mykolaivna | 
| Ключові слова: | девіантна поведінка монографія молодші школярі соціальний педагог експеримент майбутні фахівці соціономічна сфера | 
| Дата публікації: | 2017 | 
| Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | 
| Бібліографічний опис: | Чусова О. М. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи з молодшими школярами девіантної поведінки / О М. Чусова // Формування особистості фахівців соціономічної сфери : стратегія і тактика : монографія. Присвячується п’ятнадцятиріччю роботи кафедри соціальної педагогіки, психології та педагогічних інновацій / редкол. : В. В. Корнещук, З. Н. Курлянд, Г. Х. Яворська та [ін.]. – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2017. – С. 289-318 | 
| Короткий огляд (реферат): | Аналізується проблематика підготовки майбутніх фахівців соціономічної сфери до взаємодії з девіантними молодшими школярами. Проведений аналіз науково-педагогічної літератури, присвячений різним аспектам професійної підготовки соціальних педагогів до роботи з молодшими школярами девіантної поведінки, що уможливило сформулювати визначення „підготовленості майбутніх соціальних педагогів до роботи з девіантними молодшими школярами”, як результат комплексної підготовки майбутніх соціальних педагогів до взаємодії з дітьми досліджуваної категорії, що включає в себе такий рівень розвитку професійних властивостей, якостей і вмінь студентів, який забезпечує соціально-педагогічну допомогу та підтримку вихованців, що знаходить своє відображення в мотиваційно-ціннісному, особистісному, когнітивному, операційно-технологічному, оцінно-рефлексивному компонентах. Автор дослідження звернув увагу на особливій важливості особистісного компонента, який репрезентує система професійно важливих властивостей і якостей, що формуються в процесі навчання: соціальна креативність, здатність до емпатії, особистісна зрілість, стресостійкість. Описано оцінно-рефлексивний компонент, який полягає у виробленні навичок самоконтролю, самооцінки, уміння об’єктивно співвіднести рівень розвиненості особистісних якостей із соціально-педагогічними нормами та містить наступні показники: професійну мобільність у взаємодії з девіантними молодшими школярами, вольовий потенціал під час роботи з вихованцями, рефлексивні здібності, здатність до саморозвитку, адекватну самооцінку. Визначено рівні підготовленості майбутніх соціальних педагогів до роботи з девіантними молодшими школярами: оптимальний, допустимий, критичний. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/753 | 
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії і методики фізичної культури та спортивних дисциплін | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Чусова О. 1.pdf | 320.96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
