Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/753| Title: | Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи з молодшими школярами девіантної поведінки | 
| Authors: | Чусова, Ольга Миколаївна Chusova, Olga Mykolaivna | 
| Keywords: | девіантна поведінка монографія молодші школярі соціальний педагог експеримент майбутні фахівці соціономічна сфера | 
| Issue Date: | 2017 | 
| Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | 
| Citation: | Чусова О. М. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи з молодшими школярами девіантної поведінки / О М. Чусова // Формування особистості фахівців соціономічної сфери : стратегія і тактика : монографія. Присвячується п’ятнадцятиріччю роботи кафедри соціальної педагогіки, психології та педагогічних інновацій / редкол. : В. В. Корнещук, З. Н. Курлянд, Г. Х. Яворська та [ін.]. – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2017. – С. 289-318 | 
| Abstract: | Аналізується проблематика підготовки майбутніх фахівців соціономічної сфери до взаємодії з девіантними молодшими школярами. Проведений аналіз науково-педагогічної літератури, присвячений різним аспектам професійної підготовки соціальних педагогів до роботи з молодшими школярами девіантної поведінки, що уможливило сформулювати визначення „підготовленості майбутніх соціальних педагогів до роботи з девіантними молодшими школярами”, як результат комплексної підготовки майбутніх соціальних педагогів до взаємодії з дітьми досліджуваної категорії, що включає в себе такий рівень розвитку професійних властивостей, якостей і вмінь студентів, який забезпечує соціально-педагогічну допомогу та підтримку вихованців, що знаходить своє відображення в мотиваційно-ціннісному, особистісному, когнітивному, операційно-технологічному, оцінно-рефлексивному компонентах. Автор дослідження звернув увагу на особливій важливості особистісного компонента, який репрезентує система професійно важливих властивостей і якостей, що формуються в процесі навчання: соціальна креативність, здатність до емпатії, особистісна зрілість, стресостійкість. Описано оцінно-рефлексивний компонент, який полягає у виробленні навичок самоконтролю, самооцінки, уміння об’єктивно співвіднести рівень розвиненості особистісних якостей із соціально-педагогічними нормами та містить наступні показники: професійну мобільність у взаємодії з девіантними молодшими школярами, вольовий потенціал під час роботи з вихованцями, рефлексивні здібності, здатність до саморозвитку, адекватну самооцінку. Визначено рівні підготовленості майбутніх соціальних педагогів до роботи з девіантними молодшими школярами: оптимальний, допустимий, критичний. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/753 | 
| Appears in Collections: | Кафедра теорії і методики фізичної культури та спортивних дисциплін | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Чусова О. 1.pdf | 320.96 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
