Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/698
Назва: | Підготовка майбутніх соціальних педагогів до використання арт-терапії в роботі з дітьми із особливими потребами |
Автори: | Євтушина, Марія Павлівна Yevtushina, Maria Pavlovna |
Ключові слова: | монографія сучасне суспільство дослідження вчених арт-терапія системний підхід діти-інваліди психокорекція діагностика експериментальна програма дитяче благополуччя соціальний педагог |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Євтушина М. П. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до використання арт-терапії в роботі з дітьми із особливими потребами / В. М. Євтушина// Формування особистості фахівців соціономічної сфери : стратегія і тактика : монографія. Присвячується п’ятнадцятиріччю роботи кафедри соціальної педагогіки, психології та педагогічних інновацій / редкол. : В. В. Корнещук, З. Н. Курлянд, Г. Х. Яворська та [ін.]. – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2017. – С. 97-112 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розповідається про підготовку майбутніх соціальних педагогів до використання арт-терапії в роботі з дітьми із особливими потребами. Акцентовано увагу на сучасному суспільстві, яке славиться інтенсивними соціальними трансформаціями, удосконаленням реабілітаційних технологій, де потрібні креативність та творчий підхід. Розглянуто проблеми арт-терапії, які досліджуються вченими-теоретиками та практиками. Висвітлено питання, що стосується, визначенню поняття «арт-терапія». Цікавим є погляд російського дослідника О. Копитіна, який розглядає арт-терапію з погляду системного підходу. Дано екскурс у розвиток арт-терапії в Україні. Актуальним питанням сьогодення є забезпечення потреб кожної дитини та створення усіх умов для її повноцінної життєдіяльності. При цьому особливої турботи потребують діти, які мають вади психофізичного розвитку, тобто – діти-інваліди. Протягом останнього часу суспільство все частіше відмовляється від використання в побуті терміну «інвалід», замінюючи його поняттями «дитина з обмеженими можливостями» або «дитина із особливими потребами». Дослідженню проблем життєдіяльності дітей з особливими потребами присвячені праці багатьох вітчизняних та зарубіжних науковців, які зазначають, що головною умовою дитячого благополуччя є почуття захищеності батьківською любов’ю, та адекватне її сприйняття оточуючими. розроблена та апробована експериментальна програма, яка має на меті формування компонентів готовності майбутніх соціальних педагогів до використання методів арт-терапії в професійній діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/698 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії і методики фізичної культури та спортивних дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Євтушина М .pdf | 401.92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.