Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/698
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Євтушина, Марія Павлівна | - |
dc.contributor.author | - | |
dc.contributor.author | Yevtushina, Maria Pavlovna | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-17T12:20:55Z | - |
dc.date.available | 2018-10-17T12:20:55Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Євтушина М. П. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до використання арт-терапії в роботі з дітьми із особливими потребами / В. М. Євтушина// Формування особистості фахівців соціономічної сфери : стратегія і тактика : монографія. Присвячується п’ятнадцятиріччю роботи кафедри соціальної педагогіки, психології та педагогічних інновацій / редкол. : В. В. Корнещук, З. Н. Курлянд, Г. Х. Яворська та [ін.]. – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2017. – С. 97-112 | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/698 | - |
dc.description.abstract | У статті розповідається про підготовку майбутніх соціальних педагогів до використання арт-терапії в роботі з дітьми із особливими потребами. Акцентовано увагу на сучасному суспільстві, яке славиться інтенсивними соціальними трансформаціями, удосконаленням реабілітаційних технологій, де потрібні креативність та творчий підхід. Розглянуто проблеми арт-терапії, які досліджуються вченими-теоретиками та практиками. Висвітлено питання, що стосується, визначенню поняття «арт-терапія». Цікавим є погляд російського дослідника О. Копитіна, який розглядає арт-терапію з погляду системного підходу. Дано екскурс у розвиток арт-терапії в Україні. Актуальним питанням сьогодення є забезпечення потреб кожної дитини та створення усіх умов для її повноцінної життєдіяльності. При цьому особливої турботи потребують діти, які мають вади психофізичного розвитку, тобто – діти-інваліди. Протягом останнього часу суспільство все частіше відмовляється від використання в побуті терміну «інвалід», замінюючи його поняттями «дитина з обмеженими можливостями» або «дитина із особливими потребами». Дослідженню проблем життєдіяльності дітей з особливими потребами присвячені праці багатьох вітчизняних та зарубіжних науковців, які зазначають, що головною умовою дитячого благополуччя є почуття захищеності батьківською любов’ю, та адекватне її сприйняття оточуючими. розроблена та апробована експериментальна програма, яка має на меті формування компонентів готовності майбутніх соціальних педагогів до використання методів арт-терапії в професійній діяльності. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | монографія | uk |
dc.subject | сучасне суспільство | uk |
dc.subject | дослідження вчених | uk |
dc.subject | арт-терапія | uk |
dc.subject | системний підхід | uk |
dc.subject | діти-інваліди | uk |
dc.subject | психокорекція | uk |
dc.subject | діагностика | uk |
dc.subject | експериментальна програма | uk |
dc.subject | дитяче благополуччя | uk |
dc.subject | соціальний педагог | uk |
dc.title | Підготовка майбутніх соціальних педагогів до використання арт-терапії в роботі з дітьми із особливими потребами | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра теорії і методики фізичної культури та спортивних дисциплін |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Євтушина М .pdf | 401.92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.