Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/698| Title: | Підготовка майбутніх соціальних педагогів до використання арт-терапії в роботі з дітьми із особливими потребами | 
| Authors: | Євтушина, Марія Павлівна Yevtushina, Maria Pavlovna  | 
| Keywords: | монографія сучасне суспільство дослідження вчених арт-терапія системний підхід діти-інваліди психокорекція діагностика експериментальна програма дитяче благополуччя соціальний педагог  | 
| Issue Date: | 2017 | 
| Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | 
| Citation: | Євтушина М. П. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до використання арт-терапії в роботі з дітьми із особливими потребами / В. М. Євтушина// Формування особистості фахівців соціономічної сфери : стратегія і тактика : монографія. Присвячується п’ятнадцятиріччю роботи кафедри соціальної педагогіки, психології та педагогічних інновацій / редкол. : В. В. Корнещук, З. Н. Курлянд, Г. Х. Яворська та [ін.]. – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2017. – С. 97-112 | 
| Abstract: | У статті розповідається про підготовку майбутніх соціальних педагогів до використання арт-терапії в роботі з дітьми із особливими потребами. Акцентовано увагу на сучасному суспільстві, яке славиться інтенсивними соціальними трансформаціями, удосконаленням реабілітаційних технологій, де потрібні креативність та творчий підхід. Розглянуто проблеми арт-терапії, які досліджуються вченими-теоретиками та практиками. Висвітлено питання, що стосується, визначенню поняття «арт-терапія». Цікавим є погляд російського дослідника О. Копитіна, який розглядає арт-терапію з погляду системного підходу. Дано екскурс у розвиток арт-терапії в Україні. Актуальним питанням сьогодення є забезпечення потреб кожної дитини та створення усіх умов для її повноцінної життєдіяльності. При цьому особливої турботи потребують діти, які мають вади психофізичного розвитку, тобто – діти-інваліди. Протягом останнього часу суспільство все частіше відмовляється від використання в побуті терміну «інвалід», замінюючи його поняттями «дитина з обмеженими можливостями» або «дитина із особливими потребами». Дослідженню проблем життєдіяльності дітей з особливими потребами присвячені праці багатьох вітчизняних та зарубіжних науковців, які зазначають, що головною умовою дитячого благополуччя є почуття захищеності батьківською любов’ю, та адекватне її сприйняття оточуючими. розроблена та апробована експериментальна програма, яка має на меті формування компонентів готовності майбутніх соціальних педагогів до використання методів арт-терапії в професійній діяльності. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/698 | 
| Appears in Collections: | Кафедра теорії і методики фізичної культури та спортивних дисциплін | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Євтушина М .pdf | 401.92 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.