Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/698
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄвтушина, Марія Павлівна-
dc.contributor.author-
dc.contributor.authorYevtushina, Maria Pavlovna-
dc.date.accessioned2018-10-17T12:20:55Z-
dc.date.available2018-10-17T12:20:55Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЄвтушина М. П. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до використання арт-терапії в роботі з дітьми із особливими потребами / В. М. Євтушина// Формування особистості фахівців соціономічної сфери : стратегія і тактика : монографія. Присвячується п’ятнадцятиріччю роботи кафедри соціальної педагогіки, психології та педагогічних інновацій / редкол. : В. В. Корнещук, З. Н. Курлянд, Г. Х. Яворська та [ін.]. – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2017. – С. 97-112uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/698-
dc.description.abstractУ статті розповідається про підготовку майбутніх соціальних педагогів до використання арт-терапії в роботі з дітьми із особливими потребами. Акцентовано увагу на сучасному суспільстві, яке славиться інтенсивними соціальними трансформаціями, удосконаленням реабілітаційних технологій, де потрібні креативність та творчий підхід. Розглянуто проблеми арт-терапії, які досліджуються вченими-теоретиками та практиками. Висвітлено питання, що стосується, визначенню поняття «арт-терапія». Цікавим є погляд російського дослідника О. Копитіна, який розглядає арт-терапію з погляду системного підходу. Дано екскурс у розвиток арт-терапії в Україні. Актуальним питанням сьогодення є забезпечення потреб кожної дитини та створення усіх умов для її повноцінної життєдіяльності. При цьому особливої турботи потребують діти, які мають вади психофізичного розвитку, тобто – діти-інваліди. Протягом останнього часу суспільство все частіше відмовляється від використання в побуті терміну «інвалід», замінюючи його поняттями «дитина з обмеженими можливостями» або «дитина із особливими потребами». Дослідженню проблем життєдіяльності дітей з особливими потребами присвячені праці багатьох вітчизняних та зарубіжних науковців, які зазначають, що головною умовою дитячого благополуччя є почуття захищеності батьківською любов’ю, та адекватне її сприйняття оточуючими. розроблена та апробована експериментальна програма, яка має на меті формування компонентів готовності майбутніх соціальних педагогів до використання методів арт-терапії в професійній діяльності.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectмонографіяuk
dc.subjectсучасне суспільствоuk
dc.subjectдослідження вченихuk
dc.subjectарт-терапіяuk
dc.subjectсистемний підхідuk
dc.subjectдіти-інвалідиuk
dc.subjectпсихокорекціяuk
dc.subjectдіагностикаuk
dc.subjectекспериментальна програмаuk
dc.subjectдитяче благополуччяuk
dc.subjectсоціальний педагогuk
dc.titleПідготовка майбутніх соціальних педагогів до використання арт-терапії в роботі з дітьми із особливими потребамиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики фізичної культури та спортивних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Євтушина М .pdf401.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.