Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/698
Назва: Підготовка майбутніх соціальних педагогів до використання арт-терапії в роботі з дітьми із особливими потребами
Автори: Євтушина, Марія Павлівна

Yevtushina, Maria Pavlovna
Ключові слова: монографія
сучасне суспільство
дослідження вчених
арт-терапія
системний підхід
діти-інваліди
психокорекція
діагностика
експериментальна програма
дитяче благополуччя
соціальний педагог
Дата публікації: 2017
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Євтушина М. П. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до використання арт-терапії в роботі з дітьми із особливими потребами / В. М. Євтушина// Формування особистості фахівців соціономічної сфери : стратегія і тактика : монографія. Присвячується п’ятнадцятиріччю роботи кафедри соціальної педагогіки, психології та педагогічних інновацій / редкол. : В. В. Корнещук, З. Н. Курлянд, Г. Х. Яворська та [ін.]. – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2017. – С. 97-112
Короткий огляд (реферат): У статті розповідається про підготовку майбутніх соціальних педагогів до використання арт-терапії в роботі з дітьми із особливими потребами. Акцентовано увагу на сучасному суспільстві, яке славиться інтенсивними соціальними трансформаціями, удосконаленням реабілітаційних технологій, де потрібні креативність та творчий підхід. Розглянуто проблеми арт-терапії, які досліджуються вченими-теоретиками та практиками. Висвітлено питання, що стосується, визначенню поняття «арт-терапія». Цікавим є погляд російського дослідника О. Копитіна, який розглядає арт-терапію з погляду системного підходу. Дано екскурс у розвиток арт-терапії в Україні. Актуальним питанням сьогодення є забезпечення потреб кожної дитини та створення усіх умов для її повноцінної життєдіяльності. При цьому особливої турботи потребують діти, які мають вади психофізичного розвитку, тобто – діти-інваліди. Протягом останнього часу суспільство все частіше відмовляється від використання в побуті терміну «інвалід», замінюючи його поняттями «дитина з обмеженими можливостями» або «дитина із особливими потребами». Дослідженню проблем життєдіяльності дітей з особливими потребами присвячені праці багатьох вітчизняних та зарубіжних науковців, які зазначають, що головною умовою дитячого благополуччя є почуття захищеності батьківською любов’ю, та адекватне її сприйняття оточуючими. розроблена та апробована експериментальна програма, яка має на меті формування компонентів готовності майбутніх соціальних педагогів до використання методів арт-терапії в професійній діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/698
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики фізичної культури та спортивних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Євтушина М .pdf401.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.